Rosenthal
Sixty and Twelve váza Opening, Sea Salt, 33 cm
Parametry a popis
Parametry
Rozměry (h × v × š) | 0 × 12,3 × 0 cm |
Hmotnost | 2,25 kg |
Materiál | porcelán |
Popis
Váza je v daném provedení – špinavě bílá vyrobena pouze v počtu 60 ks pro celý svět. Jedná se o nadčasový objekt, který má nejen praktické využití – je perfektní pro vystavení bohatých kytic na dlouhých stoncích, ať už se bude jednat o růže nebo luční kvítí. Tento krásný kousek potěší i každého ctitele designu či sběratele, je tudíž vhodný i jako výjimečný dar či investice.
Produkt najdete pod
Dlouhý popis
Porcelánová váza Opening, barva sea salt (špinavě bílá), vysoká 33 cm, rok 2006, design studio Little Wonder, limitovaná kolekce Sixty & Twelve, edice I
Porcelánová váza inspirovaná přírodou, respektive popraskanou vaječnou skořápkou, vysoká 33 cm, součást limitované kolekce 60 ikonických váz, vytvořených v letech 1961–2021 podle návrhů slavných designerů, architektů či jiných umělců. Váza Opening byla v roce 2006 vytvořena pro Rosenthal designerským duem, tvořícím pod jménem LIttle Wonder. Váza, připomínající keramické nádoby minoiské kultury je velmi neobvyklá svým asymetrickým otevřením a je výrazným designovým prvkem sama o sobě.
Výroční edice Sixty & Twelve je poctou k 60 letům Rosenthal studia-line. Kolekce je provedena ve 12 nových barvách, vycházejících z přírody, z jejích zemitých, bílých a modrých odstínů. Nejedná se tentokrát o glazuru, ale o patentovaným způsobem probarvenou porcelánovou hmotu, další ukázku mistrovství a sofistikovaného umu řemeslníků Rosenthal. Vázy jsou v daném barevném provedení vyrobeny jen v limitovaném počtu 60 kusů – edice I, po vyprodání je daný tvar vázy představen v nové barvě (z 12 barev kolekce Sixty & Twelve), a nabízen opět jen v omezeném počtu 60 kusů – edice II, III atd. Jedná se tedy o významný sběratelský kousek, nejen krásný předmět v prostoru.
Little Wonder
Toto interdisciplinární designové studio je známé svým hledáním hlubšího smyslu našeho bytí a zkoumáním alternativních způsobů uvažování o vlivu ekologie na tvorbu životního prostředí. Společně jej založili Gyungju Chyon (asistentka průmyslového designu na Parsons School of Desing v New Yorku) a John Stanislav Sadar (ředitel programu Architecture na Swinburne University of Technology).
Oslava 60 let tvůrčí energie
To, co se na první pohled zdá snadné, bylo technicky velmi náročné i pro Rosenthal. Aby mohl být vyroben přesný tvar vázy, jako byl kdysi glazovaný, většinou bílý originál, bylo třeba každou z 60 váz znovu vytvořit. Probarvená porcelánová hmota má totiž jinou hmotnost než ta běžná, a navíc se mění s každou jinou přidanou barvou. Hmotnost má vliv na stabilitu objektu před a po vypálení. S každou vázou tedy začínali od nuly, postupovali jako alchymisté, vytvářející umělecký předmět podle tajného receptu.
Neobyčejná cesta historií designu made in Rosenthal 1961~2021
Syn zakladatele Philip Rosenthal se díky svému silně rozvinutému smyslu předvídat vývoj trhu zasloužil o vznik studia-line, ateliéru kreativní spolupráce, kterým se nemůže pochlubit žádná jiná porcelánka. Dal vznik místu, ve kterém se kombinuje forma, funkce, technologické know-how a mistrovství řemeslníků s vizemi, umem a fantazií avantgardních umělců z celého světa. Společně tak vytvářejí originální umělecké svědectví své doby. Od roku 1961 studio-line spolupracovalo s více než 150 umělci, designery či architekty z celého světa. Společně tak dali vzniknout kolekcím či jednotlivým objektům, které se staly designovými ikonami 20. století a jsou v nabídce značky Rosenthal dodnes.
Za hranicí běžného stolování
Spolupráce firmy Rosenthal se známými postavami ze světa umění, designu a architektury, stejně jako s výjimečně talentovanými nováčky, obohacuje sortiment kouzelných výrobků Rosenthal o neobvyklé, nadčasové objekty a designerské skvosty, vyráběné buď ve vlajkové lodi Rosenthal v Selbu nebo v porcelánce Thomas ve Speichersdorfu.
Made in Germany
Německá značka Rosenthal má za sebou úžasnou historii sahající až do roku 1879. Téměř 140 let zosobňuje neustálou touhu po inovaci, špičkový design, hluboký smysl pro detail, sofistikované, precizně perfektní řemeslné zpracování. Zkrátka tu nejvyšší kvalitu. Odráží v sobě všechny současné kulturní hodnoty „made in Germany“.
Podobné produkty
Ostatní si také kupují
Recepty a rady
16. listopadu 2024
Kuchyň dělá člověka: Richard Bielik
11. listopadu 2024
Vánoční průvodce: tipy na dárky
03. listopadu 2024
Kuchyň dělá člověka: YAK.SHA
20. října 2024