Doručení a osobní odběr
Osobní odběr
Vaši objednávku si můžete nechat doručit zdarma a jednu z níže uvedených prodejen:
Prodejny Potten & Pannen - Staněk
- Praha 1, Atelier, Potten & Pannen - Staněk, Senovážné nám. 976/31, Praha 1
- Praha 1, Vodičkova, Potten & Pannen - Staněk, Vodičkova 2, Praha 1
- Praha 1, Újezd, Potten & Pannen - Staněk, Újezd 25, Praha 1
- Praha 1, OC Palladium, Potten & Pannen - Staněk, nám. Republiky 1 , Praha 1
- Praha 5, OC Nový Smíchov, Potten & Pannen - Staněk, Plzeňská 8, Praha 5
- Outlet store Potten & Pannen - Staněk, Obchodní 110, Čestlice
- Brno, Galerie Vaňkovka, Potten & Pannen - Staněk, Ve Vaňkovce 1, Brno
- Liberec, Potten & Pannen - Staněk, Rumunská 47/16, Liberec
- Olomouc, OC Šantovka, Potten & Pannen - Staněk, Polská 1, Olomouc
O možnosti vyzvednutí zboží vás budeme informovat sms zprávou nebo e-mailem (pokud nevyčkáte informace o možnosti vyzvednutí vámi objednaného zboží, riskujete, že zboží nebude na prodejně připraveno).
Zboží je pro vás uloženo po dobu 5 dnů ode dne, kdy vás budeme informovat, že si je můžete vyzvednout. Při překročení limitu je objednávka automaticky stornována, prodloužení termínu není technicky možné.
Nebojte se, o tom, že se blíží termín vypršení vás budeme informovat 2 dny předem. Zboží "skladem" - při osobním odběru zboží označeného jako "skladem", je nutné zboží transferovat z centrálního skladu na zvolenou prodejnu. Prodlení způsobené převozem zboží činí zpravidla 2 pracovní dny u pražských prodejen a přibližně 3 dny u mimopražských.
PPL ParcelShop
Vedle prodejen Potten & Pannen - Staněk si můžete zboží vyzvednout na pobočkách PPL ParcelShop vč. PPL ParcelBoxů.
- Na e-shopu zvolte způsob doručení do PPL Parcelshopu nebo Parcelboxu
- Vyberte si z téměř 3 100 výdejních míst
- V Parcelshopu si zásilku vyzvedněte do 7 dní od obdržení SMS/e-mailu a v Parcelboxu si zásilku vyzvedněte do 3 dnů od obdržení SMS/e-mailu.
- Seznam výdejních míst najdete zde.
Česká pošta - balík na poštu
Vaši zásilku si můžete vyzvednout na nejbližší pobočce České pošty
- Unikátní služba pro přepravu vnitrostátních balíků až do velikostní kategorie XL (nejdelší strana do 200 cm) po celé České republice.
- Odesílatel nebo adresát si volí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí.
- Možnost vyzvednutí na zvolené poště obvykle následující pracovní den.
Doručení přepravcem (PPL, DPD, Česká pošta Balík do ruky)
Zboží "skladem" - pokud jsou všechny vámi objednané produkty označeny jako "skladem", odesíláme standardně do 24 hodin. Objednáte-li do 12:00 odesíláme vaši objednávku týž den, s doručením následující pracovní den
Zboží "na objednávku" - tyto produkty v daný okamžik nejsou skladem, zboží pro vás objednáme u výrobce a přesný termín doručení upřesníme na základě informací od dodavatele (obvykle 4-8 týdnů).
Doručení balíku:
- řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
- hmotnost balíku je omezena do 50 kg
- zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí přepravcem
- v okamžiku expedice obdržíte e-mailem zprávu, která obsahuje číslo zásilky a odkaz na sledování u přepravce
Převzetí a reklamace:
- při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Platba
Zboží můžete v současné době zaplatit těmito způsoby:
- kartou online prostřednictvím platební brány GoPay
- online převodem na náš bankovní účet prostřednictvím platební brány GoPay
- dobírkou
Kartou online
Platba kartou je bezpečná:
- při akceptaci platebních karet využíváme 3D-Secure řešení – nejmodernější aplikace kartových Asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na internetu
- údaje ze své platební karty zadáváte přímo bance
- nikdo z našich zaměstnanců nemá přístup k údajům o vaší platební kartě
- přenos dat se uskutečňuje prostřednictvím zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje
Pokud se rozhodnete za vybrané zboží/služby využít k platbě vaši platební kartu, označte druh platební karty. Poté budete přesměrováni do naší zpracovatelské banky, která Vás vyzve k zadání údajů o kartě: číslo platební karty, datum ukončení platnosti karty, a CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty.
Tyto informace zadáváte přímo do platební stránky zpracovatelské banky, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a dává tím pokyn k vyřízení objednávky. Tímto je odstraněna možnost zneužití Vaší platební karty subjektem, od kterého si zboží kupujete a volného přenosu nechráněných dat na veřejné počítačové síti. O výsledku transakce jste informováni e-mailem. Přítomnost log Verified by Visa kartové asociace Visa a MasterCard Secure Code kartové asociace MasterCard zaručuje bezpečnou platbu v našem internetovém obchodě. Pokud nám banka nepotvrdí platbu Vaší kartou, může to být z následujících důvodů:
- údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně
- na vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků nebo jste již vyčerpali limit pro internetové transakce
- vaše karta nemá povolené použití pro transakce na internetu. V tomto případě je nutné se obrátit na Vaši banku.
Online bankovním převodem
Prostřednictvím platební brány GoPay můžete realizovat rychlé bankovní převody přímo z prostředí vaší banky.
Banky podporující Online převod (částku máme na účtu okamžitě a kompletní zásilku obratem expedujeme):
- Česká spořitelna (Platba24), Komerční banka (MojePlatba), ČSOB, Raiffeisen bank (ePlatby), UniCredit Bank, mBank (mTransfer), Fio banka, Poštovní spořitelna
Banky podporující pouze offline bankovní převod (přípis na náš učet trvá zpravidla 1 pracovní den):
- MONETA Money Bank, Air Bank, Equa bank, ING Bank, Oberbank, VÚB banka, Hello bank, Banka CREDITAS
Platební brána GoPay umožňuje i klasický bankovní převod, platební údaje obdržíte v prostředí brány po dokončení objednávky vybráním volby "Online bankovní převod" a zvolením metody "Jiné".
Google Pay a Apple Pay
Další možností on-line platby je Google Pay. Údaje své platební karty si nahrajete do Googlu, při následném placení předá Google údaje platební bráně a brána platbu dokončí, aniž byste u sebe museli mít platební kartu.
V případě Apple Pay nahrajete platební údaje do Apple Wallet, který následně předává údaje platební bráně. Tato funkce je k dispozici pouze přes webový prohlížeč Safari a na zařízeních, které takovéto platby umožňují (Apple zařízení, které disponující funkcí Touch ID nebo Face ID). Pokud se na bránu dostanete z jiného zařízení či prohlížeče, budete moci provést úhradu ručním zadáním čísla karty.
Rezervace zboží na prodejně
Zboží dostupné na vybrané prodejně si můžete okamžitě zdarma zarezervovat.
- Personál prodejny zboží připraví a následně vám rezervaci potvrdí (zpravidla do 2 pracovních hodin) prostřednictvím emailu a sms zprávy.
- Od potvrzení je rezervace platná 2 dny, následně je automaticky stornovaná. Tento termín nemůže prodejna ovlivnit.
- Rezervované zboží zaplatíte hotově, nebo platební kartou až při vyzvednutí na prodejně.
- Na zboží zakoupené na prodejně po předchozí rezervaci nelze aplikovat 30denní lhůtu pro odstoupení od kupní smlouvy.