Parametry a popis
Parametry
Rozměry (h × v × š) | 0 × 2,7 × 0 cm |
Hmotnost | 0,55 kg |
Materiál | porcelán |
Popis
Váza v podobě tetrapackového nápojového obalu je v daném provedení – světle šedá vyrobena pouze v počtu 60 ks pro celý svět. Jedná se o nadčasový objekt, který má nejen praktické využití – je perfektní pro vystavení květů na středně dlouhých stoncích, jako třeba frézií, narcisek, malokvětých růží nebo lučních květin. Tento krásný kousek potěší i každého ctitele designu či sběratele, je tudíž vhodný i jako výjimečný dar či investice.
Produkt najdete pod
Dlouhý popis
Porcelánová váza Pacco Bello, barva sandstone (světle šedá), vysoká 24 cm, rok 1996, designer Yang, limitovaná kolekce Sixty & Twelve, edice I
Porcelánová váza ve tvaru tetrapackového obalu na mléko, vysoká 24 cm, součást limitované kolekce 60 ikonických váz, vytvořených v letech 1961–2021 podle návrhů slavných designerů, architektů či jiných umělců. Váza Pacco Bello byla v roce 1996 vytvořena pro Rosenthal módním designerem, tvořícím pod jménem Yang. Váza ve tvaru otevřeného tetrapacku na mléko se stala součástí úspěšné kolekce Rosenthal Do not Litter.
Výroční edice Sixty & Twelve je poctou k 60 letům Rosenthal studia-line. Kolekce je provedena ve 12 nových barvách, vycházejících z přírody, z jejích zemitých, bílých a modrých odstínů. Nejedná se tentokrát o glazuru, ale o patentovaným způsobem probarvenou porcelánovou hmotu, další ukázku mistrovství a sofistikovaného umu řemeslníků Rosenthal. Vázy jsou v daném barevném provedení vyrobeny jen v limitovaném počtu 60 kusů – edice I, po vyprodání je daný tvar vázy představen v nové barvě (z 12 barev kolekce Sixty & Twelve), a nabízen opět jen v omezeném počtu 60 kusů – edice II, III atd. Jedná se tedy o významný sběratelský kousek, nejen krásný předmět v prostoru.
Frogen Yang (1953)
Módní a textilní designér, původem z Indonésie, tvoří pro Rosenthal s velkou dávkou poezie, fantazie a vynalézavosti od roku 1993. Spoluzakladatel designového studia "1 2 3 4 5 6". Pro studio-line navrhl řadu velmi úspěšných kolekcí, včetně váz v podobě plechovky od Coca-Coly nebo tetrapacku od mléka, zařazených do kolekce Do not Litter.
Oslava 60 let tvůrčí energie
To, co se na první pohled zdá snadné, bylo technicky velmi náročné i pro Rosenthal. Aby mohl být vyroben přesný tvar vázy, jako byl kdysi glazovaný, většinou bílý originál, bylo třeba každou z 60 váz znovu vytvořit. Probarvená porcelánová hmota má totiž jinou hmotnost než ta běžná, a navíc se mění s každou jinou přidanou barvou. Hmotnost má vliv na stabilitu objektu před a po vypálení. S každou vázou tedy začínali od nuly, postupovali jako alchymisté, vytvářející umělecký předmět podle tajného receptu.
Neobyčejná cesta historií designu made in Rosenthal 1961~2021
Syn zakladatele Philip Rosenthal se díky svému silně rozvinutému smyslu předvídat vývoj trhu zasloužil o vznik studia-line, ateliéru kreativní spolupráce, kterým se nemůže pochlubit žádná jiná porcelánka. Dal vznik místu, ve kterém se kombinuje forma, funkce, technologické know-how a mistrovství řemeslníků s vizemi, umem a fantazií avantgardních umělců z celého světa. Společně tak vytvářejí originální umělecké svědectví své doby. Od roku 1961 studio-line spolupracovalo s více než 150 umělci, designery či architekty z celého světa. Společně tak dali vzniknout kolekcím či jednotlivým objektům, které se staly designovými ikonami 20. století a jsou v nabídce značky Rosenthal dodnes.

Za hranicí běžného stolování
Spolupráce firmy Rosenthal se známými postavami ze světa umění, designu a architektury, stejně jako s výjimečně talentovanými nováčky, obohacuje sortiment kouzelných výrobků Rosenthal o neobvyklé, nadčasové objekty a designerské skvosty, vyráběné buď ve vlajkové lodi Rosenthal v Selbu nebo v porcelánce Thomas ve Speichersdorfu.
Made in Germany
Německá značka Rosenthal má za sebou úžasnou historii sahající až do roku 1879. Téměř 140 let zosobňuje neustálou touhu po inovaci, špičkový design, hluboký smysl pro detail, sofistikované, precizně perfektní řemeslné zpracování. Zkrátka tu nejvyšší kvalitu. Odráží v sobě všechny současné kulturní hodnoty „made in Germany“.
